Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!

Logo: Agencija POTI, Izobraževalna, svetovalna in založniška družba, d.o.o.
Naziv ustanove
Agencija POTI, Izobraževalna, svetovalna in založniška družba, d.o.o.
Lokacija
Ljubljana
Regija
Osrednjeslovenska
Kontakt
Martina Pustotnik
info@agencija-poti.si
01/511-39-21

Podrobnosti

Trajanje programa v besedi
1 dan
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Poslovne in upravne vede

Opis

Majhne spremembe v besedah lahko naredijo ogromno razliko v tem kako jo prejemnik razume. In s tem, ko informacijo pravilno podajamo, pripomoremo k ustvarjanju pozitivne klime v organizaciji, gradimo zaupanje, spoštovanje, motiviranost posameznikov in služimo kot katalizator sprememb.

Ključno je namreč, da z odlično povratno informacijo podpremo in spodbudimo pozitivno obnašanje. S tem namreč pri naših sodelavcih dosežemo, da postanejo še boljši.

Na praktični delavnici se boste naučili:
• Kako sprejeti in podati resnico, da bo v pomoč vam in vašemu sogovorniku?
• Kako narediti prijetno atmosfero v komunikaciji?
• Kako se izogniti ključnim napakam pri podajanju povratne informacije?
• Kako kontrolirati na kakšen način vaš sogovornik sprejema kritiko in ima lahko od nje korist?
• Različnih tehnik podajanja povratne informacije in kdaj jih uporabiti
• Dati sebi najboljšo možnost uspeha s tem, ko boste prilagodili vaše podajanje povratne informacije osebi, kateri jo podajate
• Biti konstruktivno odprti do povratne informacije, ki vam je dana od drugih in ju uporabiti za lastni uspeh in rast.

Več si preberite na spodnji povezavi.