Komuniciranje z gosti in profesionalizacija medsebojne komunikacije

Logo: Višja strokovna šola za gostinstvo, velnes  in turizem Bled
Naziv ustanove
Višja strokovna šola za gostinstvo, velnes in turizem Bled
Lokacija
VSŠ Bled / Hotel Astoria Bled
Regija
Gorenjska
Kontakt
Tajništvo
info@vgs-bled.si
04 575 34 10
Trajanje programa v besedi
Ure: 4
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Družboslovje in humanistika
Cena
249,00 €
Začetek

Opis

Komunikacija je srce vsake uspešne gostinske in turistične storitve. Gostje ne prihajajo zgolj zaradi storitev, temveč zaradi celovite izkušnje, ki vključuje prijetno okolje, kakovostno postrežbo in predvsem odnos, ki ga vzpostavimo z njimi. Ta delavnica je zasnovana za direktorje, vodje in zaposlene v turizmu, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine in obvladati dobre medsebojne odnose, saj ti odločilno vplivajo na zadovoljstvo gostov.

Na delavnici boste pridobili znanja in orodja, kako komunicirati z gosti na način, ki presega pričakovanja, in ustvarjati odnose, ki temeljijo na zaupanju, spoštovanju in osebni pozornosti. S poudarkom na praktičnih primerih in sodobnih trendih v turizmu se boste naučili, kako komuniciranje z gosti prenesti na višjo ravan in s pravim pristopom izboljšati izkušnjo gostov.