ana.stempihar@ragor.si
04 581 34 05
Podrobnosti
Opis
V torek, 4.11.2025 bo v prostorih Razvojne agencije Zgornje Gorenjske od 10:00 do 12:00 potekala delavnica Kako ustvariti doživetja, ki se prodajajo (in ne ostanejo le lepa ideja)?.
Na delavnici boste na interaktiven način razmišljali o svojem (ali novem) doživetju ter odgovorili na ključna vprašanja:
Zakaj sploh razvijam doživetje in kakšna je njegova vloga v ponudbi/destinaciji?
Komu je res namenjeno in kateri čustveni motiv nagovarjam?
Kaj dejansko ponujam – katere gradnike vključim in česa raje ne (prave sestavine + prava mera)?
Kako iz vsebine ustvarim zgodbo, tok, ritem in WOW trenutke?
V kateri fazi nakupne poti bo gost doživetje opazil in kupil?
Kje se bo doživetje prodajalo in kdo ga bo dejansko prodajal?
Kako oblikovati vrednost in postaviti ceno, ki jo trg sprejme?
Kako zagotoviti kakovost, izkušnjo in nadgradnjo po lansiranju?
Na delavnici bo tudi priložnost, da preverite svoje ideje in dileme.
Za koga je delavnica?
Za vse, ki želite, da vaše doživetje postane produkt z dodano vrednostjo:
ponudniki doživetij (obstoječih ali novih)
ponudniki nastanitev, ki želijo dodati izkušnjo in dvigniti prihodke
vodniki, muzeji, društva, TIC-i, interpretatorji
gastronomija, rokodelci, kreativci
turistične agencije in organizatorji programov
vsi, ki razmišljate o prijavi na Slovenia Unique Experiences ali druge sheme
Udeležba brezplačna. Število mest je omejeno!
Projekt Podjetniška kavica sofinancirajo občine Bled, Gorje, Radovljica, Žirovnica, Jesenice in Kranjska Gora.