Interaktivna literatura - na pripovedništvu osnovano pridobivanje digitalnih znanj in učenje programiranja (za začetnike)

Logo: Mreža klubov alumnov Univerze v Ljubljani
Naziv ustanove
Modra fakulteta Univerze v Ljubljani
Lokacija
Ljubljana
Regija
Osrednjeslovenska
Kontakt
Urša Kapler
modrafakulteta@uni-lj.si
01 241 85 16

Podrobnosti

Trajanje programa v besedi
Ure: 20
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Računalništvo
Cena
74,00 €

Opis

Se spomnite knjižne serije Časovni stroj, v kateri je bralec sam izbiral, kaj se bo zgodbi zgodilo, ko je izbiral po kateri poti bo bral dalje? Zdaj pa si predstavljajte, da tako zgodbo naprogramirate in objavite na spletu, da jo lahko "šofirajo" tudi drugi. S pomočjo odprtokodnega orodja za interaktivno pripovedovanje Twine se bomo podali na pot nelinearnih zgodb. Za ustvarjanje preproste tekstovne avanture (tako so se imenovale prve igre, ko računalniki še niso imeli mogočnih grafičnih sposobnosti in je svetu še vladala domišljija) ni potrebno programersko predznanje, lahko pa svoje zgodbe, vzporedne scenarije in uganke razširite s spremenljivkami, pogojno logiko, slikami, oblikovanjem, ko ste na to pripravljeni.